torsdag 23 augusti 2007

Kursstart mm.

Började "skolan" i måndags...var så jävla nervös att jag inte skulle bli uppropad att jag nästan dog! Men jag blev uppropad=) Klassen verkar bra, många trevliga tjejer.
Idag hade vi en föreläsning och kvinnan som föreläste var jätte behaglig att lyssna på, hon hade roliga historier och anekdoter...stort plus till henne! Hon avslutade sin föreläsning med nåpgra ord från aristoteles som jag tyckte var lite roliga, "For the things we havr to learn before we can do them, we learn by doing them"...

Vid lunch idag hade vi picnic med klassen, det var skoj. Sen spelade vi bännboll..det var kul men det märktes att det var länge sen jag spelade. Jag missade bollen hela tiden...men men. Förr så spelade vi jämt brännboll på somrarna, jag och min kompis hanna gick runt och samlade ihop ungar och så körde vi vid pulkabacken i ljungsbro, jättekul! Det var tider det...

Imorn ska jag följa med min systerdotter när hon ska inskolas på 6:års på min gamla skola....blir mys att komma dit igen=)

Inga kommentarer: