lördag 18 april 2009

Trivs med tillvaron!

Det känns som att våren har kommit, vilket betyder att sommmaren inte borde vara så långt borta, och det gillar vi!

Igår grillade familjen Sköld och Peter i mammas o pappas nya hus, det var mysigt och gott=)

Jag trivs med livet just nu, är lite förälskad och det är ljust o skönt ute, på min balkong är det 35grader varmt när solen är framme, rena sommaren. Ett till plus är att Josse kommer hem en sväng på tisdag, då hoppas jag att hon vill följa med mig o sjunga karaoke på tordag o att v tar en vända ute med teillhörande fuldans!...vilket inte borde vara så svårt att övertala henne om=)

Idag ska jag iväg o sjunga på ett dop, sen ikväll ska Peter och jag på fest. Det blir trevligt att träffa lite folk o gott med öl.


Hejsvejs!
//Sara

Inga kommentarer: