onsdag 13 maj 2009

Varför?

Varför tar man inte tag i saker i tid eller gör dem direkt? Nej istället skjuter man upp saker så länge det går tills det gt åt helvete. Ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv...

Annars mår jag bra, livet knallar på. Praktiken är snrt slut, känns lite sorgligt att inte få komma tillbaka igen ...har varit så himla roligt att vara där och man har lärt känna barnen och personalen vilka alla är jättebra! Men så är livet antar jag...vem vet vi kanske ses igen.

Dock känner jag att jag måte börja träna, är ständigt trött och känner mig lite slapp och pluffsig. Ska börj promenera mer tror jag, det är skönt, inte så kul, men nyttigt!

Pengar, pengar, pengar varför styr det ens liv så mycket? Eller snarare brist på pengar som styr men iaf...

Ha det fint!
Puss

Inga kommentarer: